Diskuse

O smrti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě pomohlo v podobné situaci se z toho vypsat. Bylo to jenom pro mne, ale utřídil jsem si tím vzpomínky a myšlenky. Smíření? Se smrtí smířit nejde se, čas ale může hodně srovnat. Cítím s Vámi.

2 0
možnosti
Foto

Psaní mi pomohlo a pomáhá. Možná čas pomůže ale rána je ještě příliš čerstvá.

1 0
možnosti
SH

R^Vytrysklo to z Vás tak, že mám husí kůži ještě teď. Nic víc asi nemá smysl psát.

1 0
možnosti
Foto

Buďte silná a statečná. A nebo prostě jenom buďte.VVV

2 0
možnosti

Budu. To je přece to nejlepší a zároveň i nejhorší, co můžeme zažít. Bytí.

0 0
možnosti
JS

...kdysi, když umírali lidi doma, mezi blízkými, byla smrt součástí života i pro děti. Bylo to přirozené. Dnes doma lidi neumírají a tak vzniká dojem, že smrt není...

Cítím s Vámi. Vlastní zkušenosti mě naučily, že na smrt blízké osoby, není připravený nikdo. Jen čas ztlumí bolest srdce a dovolí vzpomínkám přinášet ty pěkné chvíle, které člověk měl tu možnost vedle milované osoby prožívat...

V

4 0
možnosti
LJ

Jsem v létech a smrt v mém blízkém okolí několikrát "úřadovala". My věřící máme snazší ji přijmout, protože víme, že jde o dočasné rozloučení. Bolest cítíme stejnou, jen za ní vodíme jakýsi jas.

1 0
možnosti
Foto

Vím o čem mluvíte. Přeji Vám hodně síly!

Také teď žijeme život, který jsme si nevybraly - http://schlitzova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576070

2 0
možnosti

Petro! Hodně síly!

1 0
možnosti
JL

Ano, smrt nás formuje.

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik