Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J98a60n 47H54u77r94k69a

28. 3. 2016 22:04

...žena je knihou a jen na ní záleží jak dlouho bude trvat než se muž dočte až na poslední stránku...J,B Hvězdný poutník

1 0
možnosti
Foto

J73a93n62a 86M54a34j43o21v40á

28. 3. 2016 22:12

A taky na gramotnosti muže :-)

1 0
možnosti
Foto

Normální chlapi už nejsou...tuhle jsem také hledal nějakého normálního a prostě...nejsou :)

4 0
možnosti
PS

P60e19t63r 87S22k30á11c89e79l

28. 3. 2016 22:18

Máte pravdu. Vždy se mi při takových dotazech vybaví vtip od pana Renčína:

Na lavičce sedí brýlatá dívčina a pan Rambousek s kolego jí říkají..."Slečno, mi jdeme na Váš inzerát, že hledáte sympatického, hezkého, vzdělaného, pracovitého, věrného muže, nekuřáka. Tak takový již mezi námi není. Poslední zemřel již v roce 1491....

1 0
možnosti
FM

no ... já to samé říkám o ženách :-) V ... jaký to krásný paradox, u mně je to ale dané povahou, jelikož furt někde lítám něco řeším a než abych šel do hospy tak radši vypadnu z města do přírody

2 0
možnosti
OU
MS

Tu slípku bych mu nevyčítal. Jsou i takové, proč to nepřiznat. Stejně tak mezi muži jsou všelijací "týpkové".

1 0
možnosti

já vás zdravím:-)diskuzi jsem nečetl, ale přidám pár svých postřehů;-O jsem věkově za zenitem a tak se bavím pozorováním mladých lidí kolem sebe8-o. 1 případ : přišel kluk (17) na první rande za slečnou a první z vět co pronesl byla jaké hry hraješ a pak se velice divil ze slečna beze slova odešla;-D. 2 případ : 28 let jsem pořádal plesy. musel jsem toho nechat protože poslední roky cca 5 let zpět došlo na ples 1 kluk a sním 2,3,4,5 6 děvčat... a ještě netančil nebo 2-3x za večer:-/ 3 případ : včera jsem byl svědkem jak se dohadují 2 chlapi kdo má lepší a výkonnější mobil... jeden má 34 a druhý 44 let. abych neotravoval tak poslední případ : byl jsem u kamaráda v Brně a bydlí v paneláku a říká : podívej se ven ! tam na tom pangejtu jsme sedávali a vymýšleli jaké lotroviny půjdeme dělat kam na třešně...s děvčaty do houštin atd. dnes tam sedělo cca 9 náctiletých všichni v ruce mobil všichni mlčeli a hráli hry MEZI SEBOURv. Závěr : poproste vědce ať si pospíší s klonováním ale tak aby jste si je musela vychovávat sama;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JP

To je aspon tema. Probereme to na vine? ;-) JP

0 0
možnosti
PN

Hezká diskuse. Každopádně k věci. Krátce po revoluci jsa lehce ovíněn zakoupil jsem si knihu "Jak se vdát za toho pravého". Myslel jsem si, že se pobavím. Vyděsil jsem se. To je ďábelská lovecká příručka, na kterou by ženské měly mít zbrojní pas. Běžně se tam vyskytují věty typu: "Muži si obvykle o sobě myslí toto: " a já jenom zíral, odkud mne ta baba zná. Co se týče těch míst na seznamování, tak rozhodně ne hospody. Doporučuje letištní terminály - tam se na přestupu nudí spousta bohatých chlapů co zrovna nemají co na práci do odletu návazného letu a holka, co si sedne vedle k baru a dá si drink (i když nikam neletí) je zázrak, jak se z té nudy vyvázat. Jinými dobrými zdroji jsou jachting cluby a obecně místa, kde se pěstují luxusní pánské sporty. Být vámi, přihlásím se do golfového klubu, jdu si udělat papáry na potápění, udělám si zbroják a začnu chodit na střelnice. To jsou místa, kde se vyskytují žádoucí partneři - ne nějaké hospody.

Další trik byl, ověšet se fotoaparáty a popadnout mapu ve městě, kde se narodila a kde zná každý kámen a předstírat, že je turistka a ptát se zajímavých pánů, co je to támhle za barák a za sochu a kde se dá slušně najíst. Velice často to končilo pozváním na oběd a situací, kdy mohla na pánovi dále pracovat.

Knihu si bohužel půjčila kamarádka a nikdy mi ji nevrátila.

;-)

Držím palce.

2 0
možnosti
MS

Rady jsou to dobré. Na české střelnici bych ale vybíral pečlivě, aby si dotyčná místo milionáře milujícího adrenalin nepřivedla domů cvoka, který jí bude celé večery u stolu v kuchyni přebíjet munici!

1 0
možnosti
Foto

Děvčata, dám vám radu, zkuste začít u sebe. Není to lehké. To, co Vy popisujete jako atributy, které chcete u partnera jsou, nezlobte se na mě, dost povrchní. Tedy, pokud hledáte partnera pro život. Kam zmizely ostatní vlastnosti, smysl pro rodinu, pro čest, poctivost, pokora, empatie atd. Myslím si, že jen s humorem se životem ve dvou proplouvat nedá. To, že chlap nemusí být ani moc hezký, ale inteligentní. Víte co Vám povím. Nevím odkud jste, ale tam, kde jsem já, tam je takových chlapů, co popisujete je spousta. A stejně se na ně ženský nelepí. Nejsou totiž dost krásní, majetní, nemají tah na branku, nepodvádí.....

3 0
možnosti

Trošku nadhledu, Honzo :)

0 0
možnosti
MS

Na Botasky nikoho chlap nesbalí, to je jasné i mně, který se ve značkové obuvi moc nevyzná. Kamarád proutník ale říkal, že nejvíc ženské letí na boty O ́Neill. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli je to pravda.

0 0
možnosti
Foto

záleží na tom, jakou velikost bot máte

1 0
možnosti
TT

Máš to moc nalajnovaný, Peťo. Není to o botaskách ani vejšce, protože to nedělá muže, při jehož spatření reaguje ženské bytí jedním hnutím: S ním, ano, s ním! Muži vytvořili jak botasky, tak vejšku jako pomůcku, takže umění tuto pomůcku používat vypovídá o mužství málo. Ale než napíšu nějaký další esej ;-), řeknu, že z řečeného lze vyvodit ostatní. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik