Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, hezky se to četlo, nás nepustili ani do toho bratrského Ruska ... Tak ať vám vyjde prima život ... R^

0 0
možnosti

Viden jsem si take zamiloval. Je pritazliva, jako kdyby mela v sobe nejaky magnet. Hodne stesti.

0 0
možnosti

Myslím, že tahle doba přeje tomu, vyzkoušet něco nového, jiného, vytouženého. A protože je "nám" Vídeň dost podobná, a je blízko, vybrala jste si moc dobře.

Moc Vám, Petro, fandím, a vydržte!

(vrátit se můžete vždycky)

4 0
možnosti

Viden je krasne mesto, a jeji obyvatele opravdu mili. Jen kdyby tak hnusne nekvakali.

Preju vam hodne stesti ve Vidni.

0 0
možnosti

Ja tu ziju 3 roky a v pohode :-)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem v zahraničí, vrátila jsem se minulý rok ale být mladší, tak jedu znovu. To zvládnete.

2 0
možnosti

Zajděte do Nachtasylu (Stumpergasse). Třeba vám s něčím pomohou.:-)

1 0
možnosti

Už jsem byla! Určitě ještě zajdu, minimálně na pivo :)

1 0
možnosti
Foto

Rozumím vám, taky jsem to provedl a vůbec nelituji. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS