Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Studentský život je asi to nejlepší, co jsem mohl zažít ! Milé Brno, celý pobyt jsem chápal jako nesmírně zajímavý, pouze čas od času ve škole s čímsi otravovali ! Klasika - zoufalí rodičové - spokojený syn ... Já si tenkrát připadal, jako hrdina ! Mj., cenné zděděné razítko FN - omluvenky - pak už podezřelé - tedy dětská gumová tiskárnička písmen, (vyrábí se ještě ?), pomatený kolega, který místo Poliklinika - tam vyskládal - Poliklika ! ... Čas postoupil - vrací se mi to. Dcery dostudovávají své VŠ. Model, je zde opět - zoufalí rodičové - spokojené dcery ! ... :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^jestli vás to potěší rozhodně nejste sama-já bych o prokrastinačních technikách mohla napsal manuál

1 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik