Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Těžko říct, mě je 44 a youtubery sleduji víc než televizi. Proti křečovité snaze televize naházet maximum žluči za co nejkratší dobu je prostě super kouknout se na nějaký replay z minecraftu, kde banda "už ne dětí" bojuje o postele/vajíčka, krotí dinosaury v ARKu, putují světem jako zaklínači apod.

Prostě trochu tolerance, každému se líbí něco jiného. To že Vám se nelíbí co ségře je přece normální, šílet kvůli tomu? Proč jako?

Mě třeba vadí příspěvky na blogu "Nenávidím", "Nesnáším", "Vytáčí mě", "Zakázala bych". Tak je nečtu. A nedávám u nich zbytečné komentáře :-)

0 0
možnosti

Však já taky nevyzývám k tomu, aby to někdo zakázal. Jen vyjadřuju svůj údiv. Takže asi tak.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik