Diskuse

Kolejní život

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, předpokládám, že nebydlíte na koleji první pátek. Tak jste to vzhledem k této zaužívané zvyklosti mohla dost lehce předvídat. A toho lososa strčit třeba ven na okenní parapet - to je zrovna výhoda zimního období ;-). A v létě - no toho lososa bych si raději odpustil než udělat radost někomu zcela anonymnímu na úkor mé peněženky...

0 0
možnosti

To víte, jsem naivní :) Jo, máte pěkný jméno :) P.

0 0
možnosti

Jo jo, máme rádi lososa, to si dáme do nosa. :-)

Nevím sice, na jaké koleji přebýváte Vy, ale já bydlel na kolejích 17. listopadu v Tróji. A bylo to tam celkem prima, až na občasný hluk počítačových her v nočních hodinách. Spolubyblící byl Ukrajinec - miliónovej člověk, v paralelním pokoji přes kuchyňku bydlel Mexičan a Tádžik.

0 0
možnosti

život na koleji je taková dovolená:-)

2 0
možnosti

No, právě proto si těžko dovedu představit že bych byl udělal zkoušky z matematické analýzy a lineární algebry kdybych byl bydlel na koleji. Ve vyšších ročnících odborné elektro předměty už by nebyl býval problém ani na koleji - kde je to jak na dovolené, jak píšete.

0 0
možnosti

Já mám imho lepší doporučení než Jaroslav: pikniková lednička. V případě nedostatku financí si ji člověk může vyrobit z věcí dostupných zadarmo sám. Stačí karton vypolstrovaný polystyrenem tak, aby se tím polystyrenem dal zavřít i seshora. Potom nějaké plastové nádoby, ve kterých člověk zmrazí vodu. Et voila! Lednička je pod postelí. :-)

0 0
možnosti

To bych asi nezvládla, nejsem moc zručná :) Radši si počkám na svůj byt.. A nebo si nebudu kupovat lososa :)

0 0
možnosti

Haha :) Bohužel by se mi asi na těch 15 cm, které mi byly vyhrazeny, nevešla :) Hezký večer, P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik