Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a10n 15P16a67l72l44a74s

8. 3. 2016 23:19

Dobrý večer, pokud byste studovala v mém městě, rád bych Vás na vínko či pivko pozval. Jako dědeček vnučku, ve vší počestnosti. Podle toho, jak píšete, by mě pokec s Vámi fakt bavil.

1 0
možnosti

Chce to min chlastat po hospodách a víc pracovat.

0 1
možnosti

To je nuda :) Hezký večer, P.

2 0
možnosti
Foto

Petro, VYDRŽAŤ! Nic není věčné. Přeji ŠTĚSTÍ! Přezrálý - už - bloger:-):-)

2 0
možnosti

To doufám :) Ale ono to nakonec není tak špatný :) Hezký večer, P.

1 0
možnosti

Po mnoha letech na to vzpomínám jako na nejkrásnější období svého života. To byly časy, kdy mi chyběly jen peníze! Teď peníze mám, ale mám pocit, že mi chybí hafo jiných věcí!:-)

1 0
možnosti

Já to beru jako užívací období, který je i bez peněz fantastický :) Hezký večer, P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik