Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Naučme se říkat ne!

V poslední době se mi staly dva podobné příběhy a já jsem si řekla, že bych se konečně měla naučit říkat ne. Jinak mě to moje neustálé „ano“ přivede na mizinu.

Nedávno měla ségra narozeninky a já jí chtěla koupit nějakou kosmetiku, protože si na tom docela dost ujíždí – má to samozřejmě od těch youtuberů, že jo. Tak jsem se, se svým značně omezeným rozpočtem, vydala do Sephory. Už předem jsem měla rozmyšleno, co jí koupím, resp. jaký produkt, ale nebyla jsem si jistá značkou. Tak jsem si tam nakráčela a v mžiku u mě byla taková ta asistentka, moc milá. Tak jsem jí říkala, že bych moc chtěla nějakou bázi pod make-up, ale nevím, jaká značka je nejlepší. Tak mi slečna poradila, já jí poděkovala a chtěla jsem se odebrat k pokladně. Ale slečna v tu chvíli asi rozpoznala, že jsem jednoduchá kořist a začala mi vnucovat další věci, které se k té bázi hodí. A co jsem udělala já, která prostě neumí říct ne? Abych ji umlčela a mohla co nejdřív z té prodejny vypadnout, tak jsem si ty další věci, které mi prostě vecpala, radši koupila, protože mi bylo blbý říct ne. Ach jo. Cestou z obchodu, kdy jsem si v duchu říkala, co teď všechno budu muset omezit, protože na to prostě nebudu mít (kvůli blbý Sephoře, že jo), jsem přes slzy ani nemohla najít správnou tramvaj.

 

Už dlouho mi blbne nabíječka na telefon. Místo toho, aby nabíjela, tak vybíjí. Takže mi ráno nezvoní budík a tak. No prostě mě to štvalo, no. Tak jsem se jednoho dne vydala do servisu, kde se na věcičky od Applu specializují. Říkám pánovi, že bych potřebovala nové USB, protože mi to moje blbne. Taky jsem mu vysvětlila (několikrát), že když si půjčím USB od kolegy, tak normálně funguje. Pán mi říkal, že to zkusí dát na svoje USB. Já si teda mezitím šla vybrat peníze, protože nebrali karty (už to mě mělo upozornit, že není něco v pořádku, ve 21. století neberou karty?!). Když jsem se vrátila, tak pán říkal, že se telefon nabíjí pomalu a že asi bude muset vyměnit nějaký konektor nebo co, což bude stát necelý litr, ale určitě to pomůže. Ptal se mě, jestli to teda chci. Já mu ještě jednou připomněla, že když použiju jiné USB, že je všechno ok, ale že když se nedá nic jinýho dělat, tak to teda chci, no. Konektor vyměnil, protože tam prý došlo k nějakému zkratu. Já se ještě několikrát ujistila, že nebudu potřebovat nový USB, že chyba je opravdu v konektoru. Pán mi to samozřejmě potvrdil, vzal si ode mě prachy, já se div neklaněla a šla nach Hause. Myslíte, že když jsem přišla domů, tak to fungovalo? Ne! Nešlo! A mně to bylo jasný hned od začátku, ale prostě jsem nedokázala říct, že nic měnit nechci, a že chci jen to blbý USB.

No, tak tohle jsou dva moje příběhy z mnoha. Naučme se říkat ne a nenechme ze sebe dělat blbečky. Protože ti druzí to setsakramentsky rychle poznají a okamžitě chytnou příležitost za pačesy! Nevedete náhodou někdo kurzy NE? 

Autor: Petra Šmídová | neděle 26.2.2017 18:46 | karma článku: 22,62 | přečteno: 1066x
  • Další články autora

Petra Šmídová

Za štěstím do Vídně

Před pár lety jsem se poprvý vydala do Vídně, do města sachru, předraženýho parkování a důchodců. Strašně jsem se zamilovala. Nejen do Vídně, ale i ve Vídni. Nic z toho nebylo, ale já se i tak přestěhovala.

17.10.2018 v 17:22 | Karma: 15,76 | Přečteno: 690x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Ztraceni ve světě nekonečných možností

Dnešní svět nám nabízí tolik možností a příležitostí, že je někdy fakt těžký rozhodnout se, co vlastně doopravdy chceme. Nebo alespoň pro mě.

31.8.2018 v 21:16 | Karma: 7,66 | Přečteno: 266x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Život studentův během "zkouškovýho"

Pravidelně, když musím dělat něco do školy, stává se ze mě master prokrastinování. Mohla bych klidně vést i nějaký kurzy, kdyby na to přišlo. K čemu se během zkouškovýho uchyluji já?

11.2.2017 v 20:59 | Karma: 12,43 | Přečteno: 421x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

O smrti

Jestliže se chcete pobavit nebo se aspoň trochu pousmát, tak pro vás tenhle článek asi nebude tím pravým. Je totiž o smrti. O smrti, kterou si spousta z nás neuvědomuje, ačkoliv je nám pořád tak blízko. O smrti, která tak bolí.

28.1.2017 v 22:57 | Karma: 17,61 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

Velká holka

Poslední dobou si připadám tak nějak dospělejší. A taky nudnější. Našla jsem si práci, chodí mi výplata, vařím si, řeším, jak prát ekologicky a chci si koupit nový iPhone. A už mě to nebaví.

17.10.2016 v 22:42 | Karma: 15,07 | Přečteno: 774x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik