Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Život studentův během "zkouškovýho"

Pravidelně, když musím dělat něco do školy, stává se ze mě master prokrastinování. Mohla bych klidně vést i nějaký kurzy, kdyby na to přišlo. K čemu se během zkouškovýho uchyluji já? 

Slídím

Letos jsem si před první zkouškou založila instagram a nevěřili byste, kolik času vydržím slídit. „Ještě se podívám na támhle toho a fakt se jdu učit. A heleme se, on tady má fotky s tímhle tím, jo? A jak oni se znají? Tak na to se ještě mrknu, ta chvilka mě nezabije, že jo!“ Znáte to, minuta sem, minuta tam a je noc. A to už nemá cenu jít něco dělat. V noci se má spát. Nebo pít. Ale rozhodně ne učit se. Tak zítra vstanu dřív a aspoň si to přečtu.                   

Uklízím

Tak naklizený byt, jako během zkouškovýho, se jen tak nevidí. Když se uvaří jídlo, tak to nádobí přeci umyjeme, nebudeme tady žít jako prasata. Ta koupelna by taky zasloužila uklidit, o tom žádná. A to ani nemluvím o podlaze, mělo by se vytřít. Sice to nenávidím, ale pro jednou to snad zvládnu. Přece jen se učí líp, když je čisto. To ví snad každý. U nás doma jsme tři studentky, takže od ledna do února se tam dá klidně jíst ze země. V březnu už to bývá horší, no.

"Investuji" do umění

Umění mě baví, hlavně teda obrazy. A právě obrazům během zkouškovýho propadám víc než kdy jindy. Hledáním mladých a nadějných (nebo klidně starých) umělců, jejichž obrazy nestojí milióny, vlastně ani statisíce, dokážu strávit hodiny a hodiny. K obrazu samozřejmě patří i nějaký cool místo na zdi a to taky není jednoduchý najít, no Takže kdybyste věděli o někom, kdo se věnuje expresionismu nebo abstrakci a nestojí miliardu, tak mi dejte tip. Ještě mě totiž jedna zkouška čeká.

Vařím

Tohle se mě teda zatím netýká po té praktické stránce, ale důležitý je být připraven, že jo. A tak se připravuju. Koupila jsem si nějakou super cool kuchařku a docela mě baví to číst a koukat na ty pěkný věcičky, které umí ta pěkná paní uvařit. Jak už jsem psala, tak příprava je důležitá. Takže se snažím to neodfláknout a připravuju se důsledně. Několik hodin třeba.

Cestuju

A nebo kupuju jízdenky a letenky. Teď se zrovna chystám do Krakova. Mezi učením jsem si dala malou pauzičku a našla jsem nějaký super výhodný jízdenky. No jo, ale když máte jízdenky, tak taky potřebujete vědět, co tam budete dělat. A jak to zjistíte? Musíte hledat na internetu. A to nějaký čas, chtě nechtě, zabere. A když už víte, co budete dělat, tak musíte (nebo nemusíte, záleží na intenzitě a délce večírků) někde spát. My se rozhodli pro couchsurfing. A v tomhle případě musíte najít vhodnýho člověka. A to je teda časově sakra náročný. No, myslím, že výlet do Krakova mi už pár dní zabral. Ale zase bude dobrodrůžo, že jo.

Večírkuji

Zkoušky je důležitý oslavit. Je to vlastně jedna z nejdůležitějších věcí. V případě, že ty zkoušky náhodou (ale to musí být fakt velká náhoda) neuděláte, tak musíte zanadávat na učitele. A přece nebudete nadávat doma do polštáře, to by nemělo žádnou váhu. Nadávat se musí na baru u vína!

Plánuji

Všechno. Celý život. Já už vím, co budu dělat za rok touhle dobou.

Spím

Všude se píše, že spánkový režim se dodržovat musí. Tak spím. Je důležitý načerpat energii na další uklízení, večírky a tak.

No, místo psaní týhle věcičky jsem měla psát esej, ale na to už je bohužel příliš pozdě :( Nedá se nic dělat, zítra budu muset vstát dřív, abych to napsala. Jak vidíte, tak zkouškový je fakt jen pro otrlé jedince! 

Autor: Petra Šmídová | sobota 11.2.2017 20:59 | karma článku: 12,43 | přečteno: 421x
  • Další články autora

Petra Šmídová

Za štěstím do Vídně

Před pár lety jsem se poprvý vydala do Vídně, do města sachru, předraženýho parkování a důchodců. Strašně jsem se zamilovala. Nejen do Vídně, ale i ve Vídni. Nic z toho nebylo, ale já se i tak přestěhovala.

17.10.2018 v 17:22 | Karma: 15,76 | Přečteno: 690x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Ztraceni ve světě nekonečných možností

Dnešní svět nám nabízí tolik možností a příležitostí, že je někdy fakt těžký rozhodnout se, co vlastně doopravdy chceme. Nebo alespoň pro mě.

31.8.2018 v 21:16 | Karma: 7,66 | Přečteno: 266x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Naučme se říkat ne!

V poslední době se mi staly dva podobné příběhy a já jsem si řekla, že bych se konečně měla naučit říkat ne. Jinak mě to moje neustálé „ano“ přivede na mizinu.

26.2.2017 v 18:46 | Karma: 22,62 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

O smrti

Jestliže se chcete pobavit nebo se aspoň trochu pousmát, tak pro vás tenhle článek asi nebude tím pravým. Je totiž o smrti. O smrti, kterou si spousta z nás neuvědomuje, ačkoliv je nám pořád tak blízko. O smrti, která tak bolí.

28.1.2017 v 22:57 | Karma: 17,61 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

Velká holka

Poslední dobou si připadám tak nějak dospělejší. A taky nudnější. Našla jsem si práci, chodí mi výplata, vařím si, řeším, jak prát ekologicky a chci si koupit nový iPhone. A už mě to nebaví.

17.10.2016 v 22:42 | Karma: 15,07 | Přečteno: 774x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik