Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se ze mě stala au pair

Nikdy jsem nebyla taková ta holka, co by nakukovala lidem do kočárů, rozplývala se nad dětma nebo na ně šišlala. Vlastně jsem byla přesvědčená o tom, že děti nikdy nechci, protože pořád prudí a něco chtějí. 

A jak to tak bývá, vždycky je všechno trošku jinak, než si naplánujete. Takže já, která neuměla vařit, moje angličtina byla zlo a děti jsem nesnášela, jsem se rozhodla odjet do Británie jako au pair. Jela jsem přes agenturu, takže mě čekalo poměrně dost vyřizování. Podmínkou byl jakýsi pohovor, dvě doporučení od různých osob a nějaký dopis rodině, který měl obsahovat fotky s dětma. Samozřejmě jsem žádné fotky neměla. Jak asi, když jsem se dětem vyhýbala, jak jen to šlo? Tohle ale nebyl problém. Během jednoho dne jsem nafotila asi milion fotek s dětmi našich kamarádů. Jak jim čtu, houpu je na houpačce, hrajeme si na písku… Pokaždé jsme byli jinak oblečení, aby to vypadalo autenticky. Haha. Pak následovalo skypování s rodinami. Teda, vlastně jen s jednou. K mému překvapení si mě hned ta první vybrala.

Měsíc po tom jsem si sbalila svých pár švestek a vyrazila. Neměla jsem prachy na letenku, tudíž mě neminul autobus. Moc fajnovejch 20 hodin to bylo. Pak mě čekala cesta londýnským metrem, což bylo peklo. Strávila jsem tam asi hodinu a fakt myslela, že se odtud nevyhrabu. Naštěstí jsem to nějak dala a dokonce stihla vlak, který mě měl dovézt na místo určení, kde mě vyzvedla Lisa, moje nová anglická mamka. Lisa měla zpoždění, jako vždycky a všude, a já seděla asi hodinu na kufru, v dešti, kdesi v Anglii na nádraží.

Prvních pár dní jsem nerozuměla vůbec ničemu a pořád se usmívala jako debil. Na starosti jsem měla dvě děcka – Zaru, 8 let a Felixe, 6 let. Ještě tam byli dva starší kluci a každé dva týdny další dvě děti od Lisy. Já a šest dětí. Někdy jsem chcípala.

Dělala jsem takové ty běžné věci, jako byl odvoz dětí do školy, doprava na kroužky, nějaký ten úklid a někdy vaření. Nic složitýho, ale vzhledem k tomu, že jsem neuměla ani těstoviny, to byla fakt challenge. Žili jsme kousek od oceánu. Takže odpoledne a víkendy jsme trávili tam. Na surfu, na pláži. A bylo to skvělý. 

Teď to bude znít pateticky, ale asi nejvíc mě překvapila ta ohromná láska, kterou jsem kolem sebe cítila. Hlavně malá Zee ke mně hodně přilnula. Já k ní vlastně taky.  A to mě překvapilo ještě víc. Fakt jsem měla ráda dítě. Musím sebekriticky přiznat, že jsem jí taky trošku nadržovala. Ale víte co, holky musí držet při sobě.

Byla to nekonečně skvělá zkušenost. I když mě občas srali, že jo. Myslím, že každý by se měl na chvilku vzdát toho svého pohodlí doma a někam vypadnout. Možná, že vám to něco vezme, ale mnohem víc vám to dá. A taky si pak budete o něco jistější sami sebou. Já teda jsem. 

Autor: Petra Šmídová | pátek 29.7.2016 21:58 | karma článku: 18,86 | přečteno: 855x
  • Další články autora

Petra Šmídová

Za štěstím do Vídně

Před pár lety jsem se poprvý vydala do Vídně, do města sachru, předraženýho parkování a důchodců. Strašně jsem se zamilovala. Nejen do Vídně, ale i ve Vídni. Nic z toho nebylo, ale já se i tak přestěhovala.

17.10.2018 v 17:22 | Karma: 15,76 | Přečteno: 690x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Ztraceni ve světě nekonečných možností

Dnešní svět nám nabízí tolik možností a příležitostí, že je někdy fakt těžký rozhodnout se, co vlastně doopravdy chceme. Nebo alespoň pro mě.

31.8.2018 v 21:16 | Karma: 7,66 | Přečteno: 266x | Diskuse| Osobní

Petra Šmídová

Naučme se říkat ne!

V poslední době se mi staly dva podobné příběhy a já jsem si řekla, že bych se konečně měla naučit říkat ne. Jinak mě to moje neustálé „ano“ přivede na mizinu.

26.2.2017 v 18:46 | Karma: 22,62 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

Život studentův během "zkouškovýho"

Pravidelně, když musím dělat něco do školy, stává se ze mě master prokrastinování. Mohla bych klidně vést i nějaký kurzy, kdyby na to přišlo. K čemu se během zkouškovýho uchyluji já?

11.2.2017 v 20:59 | Karma: 12,43 | Přečteno: 421x | Diskuse| Ostatní

Petra Šmídová

O smrti

Jestliže se chcete pobavit nebo se aspoň trochu pousmát, tak pro vás tenhle článek asi nebude tím pravým. Je totiž o smrti. O smrti, kterou si spousta z nás neuvědomuje, ačkoliv je nám pořád tak blízko. O smrti, která tak bolí.

28.1.2017 v 22:57 | Karma: 17,61 | Přečteno: 610x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1368x
Jsem naivní holka, která žije bláznivý život a má bláznivé sny, které se snaží realizovat. A dřív nebo později je tahle holka zrealizuje... Určitě jo!

Seznam rubrik